tillbaka till vardagen

Så var denna ledighet slut för ett tag i alla fall för mig
eller cirka 8 veckor sedan ska ju jag vara hemma och syssla med annat.

Denna dag var de jätte lite barn på jobbet och de känns lite lagom med en mjukstart¨.
Så man vänjer sig lite innan de blir full fart på jobbet igen.
DE RÄCKTE GOTT OCH VÄL med att stiga upp skapligt tidigt i morse för att sedan vara trött hela dagen

När ja kom hem sa danne kom ska ja visa dig ngt så gick vi upp på övervåningen där hade han börjat att göra iordningen en bäbis garderob =) Jag vart så himla glad där hade han satt upp hyllor och ett räcke och hängt upp de små kläderna som vi köpt. De såg toppen ut.
De återstod bara att handla ett hyllplan till och sedan rensa ut på resten av skiten som har varit där inne.
Gamla kläder,väskor och skor osv......
Därför åkte vi direkt att och handla och när vi kom hem satte vi genast igång med allt de där.
Så nu har ja rensat lite........ men mer behövs i min egna garderob men de får bli ett senare projekt.
De här två säckarna räcker gott och väl.

Ikväll ska danne och träna bandy i de här kalla vädret och ja ska sätta mig framför tvn med en frukt efter alla julmat och godis för att se prison break den nya serien som börjar ikväll.
Den verkar så himla bra. de värsta är bara att de är två anvsnitt på raken ikväll men ja ska försöka att hålla mig vaken.

de var allt för idag pussar och kalla kramar


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0