nya bilen

förväntansfullIdag
Så har de gått en vecka till......de är inte sant vad tiden går
fort som tusan de tycker ja nu på slutet i alla fall..... nu blir de mer och mer spännande och jag blir mer och mer förväntansfull, varje kväll när man har lagt sig sparkar krabaten som tusan..
undra om de är en tjej eller kille? jag undrar hur den ser ut?
hur kommer förlossningen att vara? när kommer ja börjar känna att de är dags?
kommer ja gå övertiden eller komma ja att få exakt?

Idag gick danne och jag upp samtidigt och åt en jätte mysig frukost ihopp
Jag känner att de är så lugnt och heligt mellan oss, och så kärleksfullt...... ja vet inte hur ja ska förklara men de är så lugn stämmning mellan oss och ändå förväntansfull..... vi har inte bråkat elle r tjafsat om ngt på flera veckor utan kommer överns om allt........inte för vi bråka så mycket förrut men eller tjafsa men nu har de inte varit ngt. De är säkert den här spänningen och väntan på att vi ska ha ett barn tillsammans Daniel och jag =) Snacka om att ja är lycklig!

Åkte och handla på maxi på förmiddagen då träffade vi några i föräldragruppen de som ska ha strax innan oss. de var så kul att se dom vi prata massor och hon hade känt samma grejor och så som mig. Jag hade glömt när vi skulle till förlossningen med föräldragruppen så de var tur att vi träffa dom , de ska bli så spännande den 31 jan ska vi se hur de ser ut där uppe.

Ikväll har danne tagit ledigt för vi ska på examensfirande och 30 årsfest i Albrektsalen, till Elin och Micke. tur att danne fick ledigt i sista sekunden för att jag hade inte velat gått ditt själv. Så skönt för Elin och Anna med att gå ut skolan ja förstår att de är glada.

Nu är danne på hockey-bockey match och efter de ska vi ut till svärtinge med nya bilen jag har kört den idag man sitter ju som en pärla i den =)
Just nu är de ganska skönt med två bilar men vi ska ju sälja den andra sen.

Många tankar och kramar går till Jossan och Pierre som har de så himla jobbigt just nu. Jag stället upp gumman de vet ju önskar ja kunde fixa allt

Nu blir de gosa med katterna puss o kram


nya bilen


Kommentarer
Josefine

snygg bil tjejen!!!

2006-01-15 @ 17:37:15
URL: http://www.josephines.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0