fingerfärg


Så himla roligt idag på jobbet har tina o ja o alla små barn kladdat med fingerfärg =)
De är verkligen en höjdare så himla mysigt o kladdigt med för den delen.
Barnen älska de och vi också =) Sedan hade vi färg över allt i hela ateljen och de flesta barnen fick ställa sig i duschen men de gör inget de är de värt.

Just nu har vi ganska hög press på jobbet och de börjar kännas himla tungt, många barn som går många lång dagar och även 2 nya små som kräver sittt. Sedan de här och ta av o på barnen alla kläder de känns jobbigt. Men de är bara att kämpa på 3 veckor kvar för mig att jobba själv sedan kommer ju Annelie in och hjläper mig de sista 2 de känns bra.

Ikväll så har ja mitt sista kvällsmöte så himla underbart är så trött på allt vad kvällsmöten heter,
Först ska vi har personalmöte och sedan kommer styrelsen. tro de kommer bli en intressant diskussion.
Våran kokerska har varit så busig o bakat bakelser till oss ikväll,,,,,,gaah vad ska bullerbyn göra sen utan henne? hon är verkligen toppen våran eva.......

Om 1 timma slutar danne snutt ska pussa ett tag på honom innan kvällsmötet......gaah hatar när mna knappt hinner se varandra utan bara går om varandra........

men snart får vi tid hemma ihopp men de är de ju inte bara vi 2 utan då är vi ju 3 =) *längtar ihjäl mig*


gravid


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0