7 veckor kvar

7 veckor kvar........
jippie med denna vecka är de bara 7 veckor kvar till jobba så underbart.
Ska bli så mysigt de sista två veckorna att gå hemma och pyssla och fixa här inför att bäbis ska komma.

i lördags hade ja mina första sammandragningar......gaah trodde knappt de var sant......
vad är de som kändes så konstigt....... de bara trök på går ej att riktigt förklara.
men tydligen inligt min mamma var de sammandragningar
de kan tydligen komma så är en bra bit innan. magen/livmodern över typ på att den ska köra ut bebisen.
vilen tur att danne hade kommit hem från sthklm och vart hemma.
danne bara fnissa....... och vart nervös och börja diska fast vi har diskmaskin
jag undrar då hur de ska bli när denna ska komma på ritkigt sedan.
gulleplutten de är inte lätt för han.

de var ganska lugnt på jobbet idag vi hade kalas och sedan var vi ute och lekte........gaah de var riktigt kallt idag, ja försökte att åka pulka men de var så himla svårt att ta sig upp ur pulkan idag så ja gav upp den iden.

så nu har ja kommit hem ett tag kollat en massor i kataloger gaah vad ja vill beställa nya kl'der till mig själv men de får vänta lite tills ja klämt ut bäbisen och börjat gå ner i vikt
finns så mycket snyggt i de nya katalogerna
nu ska ja hoppa in i duschen sedan ska aj tillbaka på möte på jobbet
mitt sista föreningsmöte =)
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0