vakna tidigt

gaah vad tidigt ja vaknade idag har sovit alldels för lite men de känns inte ännu i alla fall
03.35 var kl när ja vakna känns så himla tråkigt ja som skulle gå upp 0600.
tror ja vakna av hunger o att bebisen sparka som tusan.......
på ett sätt är de väl lika bra att man vänjer sig att vakna såhär mitt i natten
men ja hoppas verkligen då att man kan somna om.
DE KUNDE JA INTE IDAG!

Tina är sjuk idag så jag ska åka till jobbet o öppna,bara jobba 4 timmar nu idag ju
skönt. Ska bli skoj att ha Annelie på jobbet också, de är ju inte så mycket att visa henne hon kan ju de mesta men lite kring barnen måste hon ju vet och sedan har hon faktiskt inte träffat Alla eller känner alla barn vi har ju en hel del nya.

idag blir de nog en promenad på eftermiddagen om vädret till låter, sedan ska vi även hämta skötbordet.
Danne är ledig idag men ska som vanligt styra med annat först träna på gymet sedan bandyträning ikväll
men lite där emellan ska vi nog hinna umgås kanske laga ngt ihopp osv.......

är de fler en jossan som läser min blogg?
kommentera då vet ja ..........skulle vara skoj så man vet vilka som läser

kram u puss


Kommentarer
Elin

Hej Gumman!
Jag läser din blogg! Det är så kul att följa din växande mage! Nu är den verkligen jätte stor. Förstår att det börjar bli jobbigt, skönt att du ska jobba mindre. Vi måste ses snart så jag får klappa lite på magen!
Kram elin

2006-02-13 @ 18:53:21
Josefine

hej gumman.. på torsdag då gäller det att ha huvudet med så vi kan planera in allt inför lördag o blivande klänningsprovande.. puss

2006-02-13 @ 20:43:02
URL: http://www.josephines.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0