torsdag den 23

HEJSAN HOPPSAN ALLA GLADA

Ännu en dag hemma från jobbet verkar som de är slut jobbat för min del på ett bra tag
idag känner jag mig i alla fall lite bättre så skönt, har inte alls sådär ont i halsen längre eler känner mig lika orkeslös utan har varit mycket piggare

*HURRA HURRA HURRA* jag kan bli frisk de trodde ja faktiskt inte för 2 dagar sedan trodde ja skulle
får vara sjuk hela tiden nu.
usch usch skulle aldrig klara av en förlossning och vara så sjuk som ja var


ikväll ska ja i alla fall pallra mig hem till Annah på tjejkväll har ju itne varit utan för dörren på 4 dagar.

Annah ska bjuda på våfflor som jag har önskat är så glad för de.

Är även så glad över att ja har mina brudar och vi träffas en gång i veckan och umgås

tänk att de flesta 8 fortfarnade kommer fast man har barn och så,.

vi får väl se där emot om vi verkligen ska träffas lika ofta kan tänka mig de är svårt när

man fått barn men kan ALLA SÅ TYCKER JA VI SKA FORTSÄTTA MED DE!


Älskar er brudar!¨och även mina andra vänner såklart
KRAM PÅ ER ALLA FRÅN EN GLAD JESSICA som uppskattar livet
*flum på hög nivå kanske*







Kommentarer
Josefine

näe inte flum... man ska uppskatta livet gumman för man vet ALDRIG när det tar oanade vändningar.. puss

2006-02-25 @ 11:20:50
URL: http://www.josephines.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0