snööö

Efter en kall dag på jobbet var de tags att åka till barnmorskan igen,
denna gång tog jag med pappsen min eftersom danne jobbade o bilen var inlämnad
så ja behövde verkligen skjuts ditt i all snö.
Tro pappa tyckte de var jätte pinsamt de verka så på han men snäll som tusan var han i alla fall
o följde med =)

De gick så bra hos barnmorskan ja följer måtten precis, allt ser så bra ut hb,hjärtljud på bäbisen
och magen o bäbisen ligger som på kurvan, Nu har bäbisen även lagt sig med huvudet neråt
vilket betyder att den börjar bli redo så spännande........

efter barnmorskan blev de en fika hemma hos Annah, vi har alltid massor att prata om de är så kul att höra henne berätta om sitt nya jobb och så skoj att hon verkar trivas så himla bra.

Efter fikan gick Annah och jag upp till syrran o nebba de är ju nu flyttat två portar brevid Annah
så nu har dom nära till varandra, bra då kan Annah hålla lite koll på syrran hehe

lägenheten var jätte fin tror dom kommer få de bättre där en mitt inne istan.

De är mycket bättre för Anton med syrrans hund o kunna gå ut. på grönområden.


Annah gick hem och syrran o ja åkte hem till mig o ja fixa o styrde lite sedan åkte vi till maxi

där j köpte en avslutningspresent till våran vikarierande kokerska,

tycker de är så synd att hon måste sluta vi kommer sakna henne massor.

Så i morgon på jobbet blir de avslutningskalas och tårar.


Det gick knappt att köra ifrån maxi o hem så himla mycket snö de är helt sanslöst ja trodde verkligen att

den skulle försvinna nu o aldrig komma tillbak eller inte komma tillbaka på ett bra tag

men nu kom de ju massor på bara några timmar.........

vill inte de ska vara snö när min bäbis ska komma. vill kunna gå ut o gå med barnvagnen utan att plöja i snön.


prata med danne nyss tackars han var tvungen att gå område de gick inte att köra helt snöig o kall stackars lilla älskling.....saknar honom.....


ska sova nu med katterna de är så gosiga

puss

kort från vardagsrummet o ut

snööö



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0