sjuk är ja då

i går på morgonen vakna ja ganska tidigt
fast ja skulle börja jobba kl 10.00
var helt torr i munnen o kände mig konstig men tänkte ändå palla
mig iväg till jobbet då ringer jobbet o säger att ja inte behöver komma
skönt ja som kände mig dåligt........

danne var med ledig o vi åkte ut till svärtinge........ dannes och deras familjs hund som de haft i 15 år skulle avlivas på eftermiddagen och vi skulle ta ett sista farväl
usch de var så himla hemskt.......grät massor..... lilla gizmo
ja som så gärna ville att han skulle fått träffa våran bäbis.....
men de var lika bra att dom avliva honom nu när han var så dålig.

hade jätte hög feber i natt och ont i hela kroppen så när ja vakna av att danne skulle på match förflytta jag mig bara ner till soffan usch har inte känt mig så dålig på flera år kände mig verkligen sjuk.......man blir ju lite orolig för bäbisen och allt
men nu har ja kollat på os.....tvn står på dygnet runt här hemma
sedan ätit och sovit så nu känns de mycket bättre skönt =)
ska duscha nu

ikväll ska jossan, pierre o soffan och romme o ja träffas ska bli himla skoj
käka en bit mat snacka massor o kanske se lite melodifestival...

kram på er!


29949-16 åååh hur lägger man in fler bilder du msåte visa mig idag jossan


Kommentarer
Josefine

det ska jag visa dig!! jag lovar!!

2006-02-18 @ 15:31:48
URL: http://www.josephines.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0