perfekta dagen

Denna dag har varit helt perfekt de har känns så himla bra.
började jobba kl 9.00 i morse, o när ja kom till jobbet var de knappt
inga barn de flesta hade tagit fredagslediga......
så skönt att man för en gångs skull verkligen kände att man räckte till
til Alla barnen, som fredags mys fick barnen måla två fina teckningar
med nya målarfärgen sedan åt vi popcorn o drack pärsonsaft o alla var på toppen humör.

När ja kom hem från jobbet hade ja fått brev från försäkringskassan jag hade ju sökt havandeskapspening.jag fick de också men bara på halv tid men de är alltid ngt =)
Skönt nu vet ja i alla fall hur de blir jobba två veckor till men halv tid känns ganska perfekt.

läste lite tidning och drack lite läsk o gosa med katterna efter jobbet sedan blev de en varm dusch.
Efter de åkte ja hem till Annah o Calle för att mysa, fick mat där så himla gott.......
wok med nudlar, precis vad ja var sugen på de var supergott käka massor......
Annah o calle kollade och beundrade min stora mage, tror inte ja kan fatta själv hur står den är.
Sedan åkte calle till en kompis o Annah o jag o Nova såg på lets dance o käka godis.
RIKTIGT FREDAGS MYS de var inte helt fel.

Nu har ja kommit hem därfrån ska surfa lite sedan kommer snart danne.
saknar honom

 

 
kram


Kommentarer
Josefine

myspys en fredag.. skönt med försäkringskassan gumman.. mm dj frågade du om.. ola norén heter han.. han ska även filma hela dagen!!

2006-02-11 @ 20:15:01
URL: http://www.josephines.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0