julklappar

29949-348

Så var de flesta julklapparna avklarade bara några få kvar men några julklappar måste man ha kvar att handla det hör ju till dagen innan att man ska springa på stan och köpa dom eller? tradition enligt mig i alla fall ha ha ha. Danne och jag o evelin var på stan hela eftermiddagen o trängdes med tusan andra gaah så mycket folk jag trodde nästan det var dagen innan julafton, danne och jag fick åka runt o LETA PARKERING HÖR O HÄPNA! hitta i alla fall nästan alla vi skulle ha det var skönt =)

PÅ förmiddagen låg danne och sov lite länge,förstår inte att han vaknar av mitt o evelinas o ljud.... så mycket väsen som vi för. Evelina och jag vi åkte i alla fall och hämta syrran o engla så åkte vi hem till min faster walle och fika det var mycket trevligt och uppskattat. Syrran passade på att klippa klorna på sin förre detta katt texas som nu bor hos walle o torda.

Var och körde curling och åt julmat på la masion med jobbet igår.....gaah jag har så ont i knänen idag drog ett par rejäla vurpor det kan man lugnt säga. Men skoj var det skrattade åt varandra i massor och käka massor julmat, Var trevligt o träffa jobbar kompisarna lite.

Denna kväll har spenderats i svärtinge hos evelinas farmor o farfar med mat och mys framför brasan. Nu när ja kom hem blev de städa och röja lite tvätt. I MORGON EFTER BESÖKET HOS EMMA MÅSTE MÅSTE MÅSTE MÅSTE ja bara tvätta i fatt det är sanslöst vad tvätt som behövs tvättas.

KVAR ATT GÖRA :
*fixa sista julklapparna, nebba och kusinbarnen,
*klä julgranen
*skura badrummet
*julpynta det sista
*julhandla
*slå in paket

det var allt för mig puss


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0