jul jul

Jul jul strålande jul glams över vita skogar...........inga vita skogar det har ja saknat i år SNÖÖÖ

Julen kan väl inte vara så mycket bättre när man har två små barn att fira med.Jag tycker julen i år har varit mycket roligare än dom andra åren. Detta år har jag styrt och julpysslat och fixat mycket mer än dom andra åren. och att handla leksaker och barnkläder i julklapp har varit bland det bästa =) ALLT FÖR MIN ÄLSKADE EVELINA OCH ÄVEN FÖR MOSTERS LILLA TJEJA ENGLA.

På förmiddagen på julafton var vi hemma hos farmor o farfar och fira på pappas sida och evelina fick redan massor av julklappar. Lunchen och eftermiddagen firades hos mamma o pappa med 100000 julklappar gaah mamma du behöver inte köpa så mycket! Efter kalla anka åkte vi till svärtingen o firade med dannes släkt och sov över där. jULDAGEN var vi kvar i svärtingen danne jobbade dock men evelina o ja var där själva. å kvällen var vi hos min släkt familjerna davidsson massor middag och mys kul att träffa all,a och julklappar med. Evelina sov 13 timmar på den natten sen helt slut.

Dagarna danne har varit ledig har vivarit på stan,varit ute och gått massor,umgås med kompisar=middagar), börjat renovera här hemma, evelinas rum ska snart blir klart JIPPIE.

En riktigt bra jul och nu ser vi fram emot det nya året. Tror nog detta varit mitt BÄSTA ÅR NÅGONSIN och alla kan väl förstå varför..............

EVELINA JESSICA GILLBERG!!!!!


Kommentarer
Nicka

åter som ni haft en toppenjul! Hon är väl inget bortskämd lilla tösen? Hehe...

Önskar dig ett riktigt gott nytt år!! Kraaaaaam Nicka och Wille å resten! =)

2007-01-01 @ 12:16:37
Caroline

Gott nytt åt till dig min vän! hoppas ni hade en mysig nyårsafton med lillan skruttan! kram

2007-01-01 @ 15:56:04
URL: http://santacarolina.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0