tredje dagen i rad

som jag knallar ner på stan och det kändes inte ett dugg trötsamt utan bara kul.
Hade bestämt med Anna o Liam riktigt roligt att träffa dom det var ju ett bra tag sedan tänkt att liam redan är 5 veckor. vi gick o drömde o kolla höst o vinter kläder till barnen och det enda jag handla var en till snuttefilt till Evelina nu när den andra ska tvättas duktig jessica spara pengar.
Sedan käka vi lunch på stan så gott WOK


Efter ett par timmar på stan kom danne o hämta mig o vi åkte hem o satt o prata o myste, sedan plocka jag lite här hemma, städa (gaaah var är min städtant) efter det klippte vi gräset och sedan vart de kaffe paus gaah min 6 kopp idag inte bra dricker alldels för mycket kaffe.


Sedan kom Annah förbi o plocka upp mig o evelina, Annah hade köpt en jätte fin pedagogisk leksak till evelina vilket uppskattades i MÄNGDER av både min o  evelina, tackar Annah så himla snällt kul med en lite överraskning.

Sedan åkte vi till tjejkvällen hos pb, var riktigt skoj att träffa brudarna efter sommaruppehållet, vi babbla massor o åt glass (opps ändast lite mer banan, bantar ju faktiskt) 



det var allt för idag är trötter nu o regnar ute tror de blir att kkrypa till sängs med älsklingen *fniss*


Kommentarer
Josefine

mm det var skoj som bara den att träffa alla igen!

2006-08-16 @ 17:27:33
URL: http://www.josephines.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0