mysmåndag

det här bilderna får "tala om" vad jag gjort i helgen o efter senaste bloggen :



idag var de måndag och de flesta började jobba o började skolan, kändes lite skönt att de inte var ja utan mitt jobb som ja just nu har framför mig är evelina =)

idag hade jag bestämt att hälsa på min jobbarkompis som har en 4 månaders liten bebis som heter alicia. som himla lite gud har aldrig träffat någon så liten bebis, 2730g o 49 cm lång jag vågade knappt hålla henne. evelina bara titta på alicia.
var hos tina o alicia nästan hela dagen drack kaffe o prata massor av strunt tiden bara rann iväg riktigt skoj att träffas =) tina o hennes man bilden nedanför bla



när ja kom umgicks ja o danne lite prata massor kolla igenom räkningar m.m sedan tog ja en promenad och fick skoskav som vanligt gaah......

ikväll är danne på bio med rolle o ja o evlina skulle vara själva o mysa o leka......o vad händer när danne gått utanför dörren slocknar evelina i min famn.......gaah för natten

så nu har kvällen spenderas i telefon med alla möjliga och så här framför datorn

snart börjar prison break serigen gaah måste se är så nyfiken.....

till tanterna "mina flitiga läsare" gaah vill ha besök av er eller vin-öl kväll snart måste bokas...

kramar


Kommentarer
Veronica

Du menar 4 veckor gammal Alicia va? *hihi*

Så det blev mysmåndag hos er också! *s* Ja här har det varit fullt upp trots att jag var ledig idag... Fasen så mycket det är nu med skolan och registreringar hit å dit! Jag blir så yr av allt... Men men.... Det blir säkert bra bara man kommer igång ordentligt! =)

Kramkram

2006-08-22 @ 00:40:22
URL: http://nicka74.blogspot.com
Josefine

hej tjejen! låter som en härlig helg.. ja prison break drog av stapeln o det var ju bra som alltid! hörde att du träffat syrran i helgen! puss

2006-08-22 @ 08:17:55
URL: http://www.josephines.blogg.se
Tant Karin

Japp...när ska vi komma?

2006-08-22 @ 08:36:03
Tant 2

Tihi, vi sa efter barnbidraget va?! Eh, det borde väl dykt upp i måndags va?! Hur som helst - tant 2 är PÅ!!! *ler*

2006-08-22 @ 09:16:11
Josefine

haha ja du jag har väl fått en nytändning på livet helt enkelt.. därav orkar jag med mer än någonsin! riktigt underbart att känna sig som 19 jag lovar!! puss

2006-08-22 @ 18:46:35
URL: http://www.josephines.blogg.se
Veronica

Hej Jessica! Såg på FL att du blivit moster! =) Jättekul! Grattis!! =) Ha det gött! //Kram

2006-08-27 @ 14:25:14
URL: http://nicka74.blogspot.com


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0