bebisar.....

Nu har det bara hänt för mycket nu har Annah också fått barn en av min bästa vänner.
Så himla roligt. Det blev en William 3500 g (ungefär o 52 lång) så himla roligt med massor bebisar
och förra vecka fick erika en kompis också barn en liten Alva.

Jag kan inte förstå att evelina växer så mycket nu tycker man hon har blivit jätte stor, det är så himla roligt med alla hennes framsteg och nu när hon hänger med så mycket o pratar massor. GUD VAD JAG ÄLSKAR MIN DOTTER.

Idag har jag varit o hälsat på jossan på hennes jobb det var riktigt skoj o babbla lite och hälsa på barn i större ålder(gud jag har glömt bort hur de var när ja jobba)

Danne är ledig idag och vi ska umgås åka o handla bebis kläder och äta lunch någon mysig stans,ska bli så roligt att vara med honom idag nu när han jobbat, Gud danne är med allt för mig VAD JAG ÄLSKAR HONOM (ojoj så sentimental vet ej varför)

ska i alla fall hälsa på bebisar idag och även till barnmorskan själv för att fixa preventivmedel inte alls lika roligt med ett måste, vill ha något med LITE HORMONER.......

ÅTER KOMMER SENARE MED BILDER
PUSS PÅ ER ALLA EN GLAD JESSICA


Kommentarer
Veronica

Hej Jessica! Skoj med alla små bebisar! Lilla Evelina kommer nog kännas jättestor i jämförelse med de små nu! =) Hälsa och gratulera Annah! Jättesnyggt namn dom valt till sonen! ;o)

Ha det bra!

2006-08-30 @ 12:12:34
URL: http://nicka74.blogspot.com


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0