lugn dag

hej hopp

Idag är Evelina o jag bara hemma och tar hand om varandra bestämde de i helgen att på tisdag ska vi inte göra ngt bara mysa =) Kände vi behövde de!

Var självklart tvungen att ta en promenad på förmiddagen trots blåst o regn men de var riktigt skönt ändå faktiskt =)

Syrran har fått datum när sin bebis ska komma ut 6 sept så de kommer skilja typ 5 månader mellan våra bebisar o mellan annahs å min med hon ska ju ha dne 29, gaah vad skoj 2 bebisar att köpa kläder o grejor till på samma gång hoppas ngn bli pojke..

har ringt till eneby kyrka idag tänkte boka dopet men de var iväg hela dagen där idag så ja ska ringa i morgon. Provade även att ringa babysimmet men de var ingen som svar.
Sedan ringde ja till jobbet för att bestämma o hälsa på dom så på fredag ska ja ditt o träffa min busungar saknar dom faktiskt, o personalen med OCH FÖRÄLDRARNA =)

Nu blir de att städa o tvätta lite till

Här kommer en dikt ja hitta som passar så bra :
                                                                              
                                                                                    käraste barn

Är det du, är det du, allra käraste barn
som har kommit till sist ändå.
Om du kunde begripa, vad jag längtat,
men det kan du visst aldrig förstå.
Tänk att du skulle komma till sist
det vågar jag väl knappast tro,
fast det var då min enda beständiga dröm,
som aldrig kom till ro.

Kom och sätt dig hos mig, lilla barn.
Då jag krama dig sakta ett slag?
Jag vill känna, att du är mig nära,
jag vill höra ditt andetag.
Tänk, vad allting konstigt och krångligt
med ensa blivit lätt att förstå.
Hjärtans allra käraste barn,
så väl att du kom ändå.





Kommentarer
ca

Fin dikt! =)

Åh, då måste jag nog försöka tajma in dig på dagis på fredag! Skulle ju vara kul att se henne på riktigt - inte bara bilderna här i bloggen!

Ha det bra!! *Kramar*

2006-04-18 @ 21:45:03
URL: http://nicka74.blogspot.com
Nicka

Oj? Vad hände med namnet?? *ler*

2006-04-18 @ 21:47:11


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0