Bvc

Idag började danne jobba på sitt andra jobb han har ju två nu förtiden(bra med extra pengar de behövs verkligen)

Så Evelina o ja skulle vara själva en hel dag första gången så skulle vi även till bvc o mäta o väga oss.
Först skulle mamma jessica duscha jaaaa hur gör ja nu då, hon är vaken o danne inte där..... kan ju inte lägga henne själv i ett rum,,då skriker hon därför fick ja lägga henne på skötbordet medans ja duscha de är höga kanter var inte oroliga, de gick i alla fall jätte bra.
Hela morgonen gick bra men allt tar ju så myket längre tid......mer tid en vad ja tror.
för när vi båda var påklädda o klara för att gå har de ju gått så lång tid att de var matdags igen....hehe

ja lär mig väl de där så småning om....

hos bvc gick de jätte bra hon vägde o mäte allt såg jätte bra ut skönt skönt, tog även bort plåstrena på fingrarna så nu hoppas ja de ska sluta vara de ser bra ut nu i alla fall.

Bvc sköterskan visa mig även öppna förskolan ditt man får gå de såg jätte fint ut o de verka trevliga där så där får man väl börja hänga o träffa andra mammor obarn...

efter de gick ja förbi supermarket handla lite, träffar alltid ngn man knner där denna gång andrea de ska komma till mig i morgon hon o barnen
Andrea är min kusins fru vi har jätte bra kontakt, de var hon som fixa in mig på jobbet från början


Ikväll ska evelina o ja på tjejkväll första gången det ska bli riktigt skoj, ska inte vara där länge utan bara hälsa på lite såhär första gången, träffa alla mina brudar =)

Ska blir riktigt skoj


puss o kramar




Kommentarer
Veronica

Hej Jessica!

Ja det tar ett tag innan man hittar knep och rutiner för att klara av en så enkel sak som duschning! ;) Skönt att hon mår bra lilla tjejen! =) Andrea? Jag undrar om det är hennes mamma Else som mina barn haft som fröken på Smultronet? Tänk vad världen - eller rättare sagt Eneby - är litet! *ler*

Ha det toppen!! /Kraaaaaam

2006-04-04 @ 16:51:00
URL: http://nicka74.blogspot.com


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0