Mamma mia

Mamma miaIdag 15:59
I torsdags och fredags var ja ledig så himla underbart =)
Har verkligen njutit av min ledighet känner att sådan behövs ibland verkligen.

På torsdag morgonen packa danne och ja väskan för att åka och hämta sofie och romme och för att sedan dra til sthkl,
Romme visst inget så vi överraska honom de var himla skoj och lyckad.

Hotellet sofie hade bokat var så himla fint de var toppen.
På dagen på torsdagen gick vi och shoppa massor och käka lunch.
Sedan åkte vi tillbaka till hotellet och fixa i ordning oss
för att sedan dra och käka på hasselbacken en jätte mysig resturang/pub mitt emot cirkus där vi skulle gå på Mamma mia,

Mamma mia var toppen alldels underbar de var så himla skoj, jag o danne har ju sett den i lodon så de var skoj att se den på svenska nu.
Man fatta ju lite mer skämt och så nu.
Bäbisen i magen vart helt galen under mamma mia och sprattlade som tusan och levde livet, tror nog den kände att ja tyckte de var så himla skoj
De är ju nu i vecka 24 som den börjar uppfatta ljud med.
Jag var tvungen att köpa både programmet och skivan SÅ BRA.
Så hela vägen hem från sthk fick danne och romme lyssna på sofie och ja som sjöng till den underbara skivan. Jag är besatt av musikalen vill bara se den igen och igen.
Säger bara de att alla måste åka upp och se mamma mia de är toppen =)

På fredagen gick vi med i stan och shoppa lite till och hade trevligt
danne och ja kom hem vid 18 på fredagkvällen
och kl 20.15 slockna ja i soffan utmattade efter 2 dagar i sthklm.
Värsta var att ja missa idiol bara som ja hade tänkt att se.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0