tisdag jobb

Så var de dags att jobba  igen då.....
men jobb utan barn......... när man jobbar på en förskola så konstigt
de känns.

Alla barn är lediga men vi måste ändå vara där o jobba **'gaah blir ja lite arg för*
men men de finns ju massor att göra på jobbet ändå så de kvittar

Tina och jag styrde i alla fall massor på jobbet visst jobba vi inte fulltid *ler*
men fick massor gjort en då. skönt
Ulrika ligger tyvärr med ryggskott hemma jätte ont aj aj

Efter jobbet träffa jag jossan min kära vän så skoj att se henne.
Fick en toppen julklapp en bok som ja velat läst som HIMLA LÄNGE
Så den ska ja krypa ner med snart =)
Jossan tog med mig för att träffa michan........ JAG VART VERKLIGEN CHOCKAD
jag trodde verkligen inte att hon skulle vara så himla dålig, som hon verkligen var.
Jag fick lite utav en panik faktiskt. Ändå känns de bra att ja träffa henne
så att ja kan förstå och kanske lättar stötta min vän joss!
Usch om man bara kunde hjälpa till.......
om man kunde bara gud och återställa michell vilken önskan........

idag fick danne och ja reda på en toppen nyhet ja är så himla glad
vi ska få bort vårat topp lån. Radhuset var värderat till 375 tusen mer
en vad vi köpte de för nästan precis 1 miljon de är inte klokt
danne och ja är så glada. Vi kommer få en bättre månads kostnad nu.
De är bra tills min mammaledighet.
Troligvis ska vi köpa bilen nu med JIPPIE
min V.50 ska nog skriva papper på torsdag.

Bebis i magen mår bara bra sprattlar för fullt och ofta
de är så himla härligt att känna hur de rör sig där inne
och man undrar massor hur den ser ut?
och vad de är för filur,,,,
Som ja känt nästan hela tiden så tror ja de är en kille
men vi får väl se. De spelar ingen roll alls vad de är.
har bestältt barnvagn nu med kommer få vänta minst en
månad på den vet int ehur vi ska göra om vi ska ta hem den innan eller ej.
Danne kanske får åka och hämta den när barnet kommit.
JAJA VI FÅR SE.

nu blir de tv dags kram


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0