lycklig =)

idag har danne o jag varit och tittat på ny bil
en kombi ska vi ha har kollat många olika och först
var vi HELT INNE på SAAB men nu blir de nog en volvo v50 =)
jätte fin och DYR men de är vi värda både danne och jag.
Hade mega mysigt åkte omkring och kolla massor
och bilförsöljarna blir ju som galen när man har en bulle i ungnen de är framme dirket. de är bra då kan man kanske pruta lite.

vi ska diskutera lite mer och visa dannes pappa och min pappa va de tycker sedan slår vi nog till så skoj =)

nu är de exakt 11 veckor kvar till bäbis ploppar ut(de kan ju bli längre men ja hoppas inte de) snacka om att ja längtar och undrar vad de är för krabat där inne för tillfället sparkar den som tusan både dag och natt.

I veckan kolla vi på barnvagn också har hittat en jätte fin emmaljunga som vi nog ska köpa grå och svart, duo.combi
så himla fin är de längtar som tusan tills man ska få köra den med bäbis i. Vagnar är visst en beställningsvara så i veckan måste vi åka ner och beställa den. Dyr men prisvärd.

Ikväll jobbar min lilla älskling o ja ska på släktmiddag, eller vi ska ha lilljul på mammas sida de ska bli riktigt roligt.
så nu har ja fixat mig fin. Ska hämta mamma o pappa, o syrran nebbe jobbar med.


puss på er från EN LYCKLIG



Kommentarer
Jossan

ja o nu blev det ju volvon oxå!! fint du har det här inne! kul med ett komplement till lunar! tack för idag! puss vännen

2005-12-27 @ 17:14:17
URL: http://www.josephines.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0