LEDIGT.DVD

LEDIGT LEDIGT LEDIGT LEDIGT LEDIGT LEDIGT

Så skönt att vara ledigt jag njuter för fullt, idag sov danne och ja ganska länge i alla fall
så gick vi upp och käka frukost och sedan läste tidningen.Sedan åkte vi upp till ica för att handla de var så himla mycket folk sanslöst tur att vi inte åkte till maxi.
Vi handla fika bröd för i morgon på julafton så ska lite av min släkt komma hit på förmdidagen och fika lite =)

När vi kom hem skulle danne iväg för att ha julklapps byte med jobbet. Jag själv spenderade tiden med att slå in alla i juklappar. Mamma o pappa ska få ett jätte fint album från kreta.

Ikväll ska vi hem till mamma o pappa på uppesittar kväll för att äta hasselbaks potatis och fläskfile
Det har vi gjort i alla min 24 år såhär dagen innan sedan svullat massor med godis
Jag försöker även bränna ut kreta film från augusti som vi ska se men ja är ju inget snille på att bränna dvdskivor har aldrig gjort de förrrut. Troligtvis kan ja få lite hjälpa av Annah och Calle

Danne och ja ska snart hem dit och julfika och Annah ska få sin fina julklapp hoppas hon blir glader.

de var allt ja hade o säga för idag kram


Kommentarer
Veronica

Hej Jessica! Inne och smygläser lite i din blogg! =) Äääälskar att läsa andras bloggar! =) Hoppas allt är bra med dig.... här hemma är Wille fortfarande inte helt frisk... Det är jobbigt som tusan på nätterna men han är ganska pigg på dagarna i alla fall! =) Passar på att önska er en riktigt god jul!!

/Kramar från veronica - och resten av familjen!

2005-12-23 @ 14:25:06


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0