Barndomsvännen min

Hejsan hoppsan

Nu har den äntligen kommit, Kan man tänka sig Åsa och Danne har fått en lite flicka,
Jag är fortfarande överraskad var helt säker på att dom skulle få en pojke,
Men nu blev de en tjej och lika roligt är de.

Åsa och jag prata i 45 minuter igår söndagen 4 december.
kl 08.37 hade den lilla tösen kommit ut 51 cm lång och 3460 en riktig liten go bit med ganska mycket hår. Förlossningen gick jätte bra inga komplikationer
men Åsa var trött och hade fortfarande väldigt ont. Hon skulle aldrig mer vilja göra om de........gaah nu är ja uppskrämd till tusan.
Nej de är ja faktiskt inte, en förlossning är ju olika för alla och bättre att åsa säger precis som de är och jag förberder mig på de värsta, men så rädd är ja då inte .
13 veckor kvar.....gaah gaah

De var så roligt att prata med Åsa och hon lätt som himla lycklig och glad, när vi prata så hördes tjejan i bakrgrunden. Åsa och danne har inte bestämt ngt namn ännu men de har 2 att välja mellan.

Åsa och jag bestämde att ja skulle komma och hälsa på henne på BB idag hon ville så gärna de.Så 13.30 när ja sluta skulle ja bara åka och fixa present sen ringa åsa....
åkte ner till maxi handla massor åt den lilla kickan, kunde även köpt 1000 grejor till.
men ja köpte en pyjmas, en mysdress och en Nalle.
Sedan ringde ja åsa på hennes sjukhus telefon som vi bestämt.... men gaah då svarar hon inte och har inte gjort på hela eftermiddagen så de kanske inte blir ngt besök TYVÄRR.
Hoppas bara inget har hänt, hon kanske bara för flyttat sig eller ngt. och de skulle ju kanske åka hem idag, men ingen svara hemma heller. Jaja vi får väl se.

Ska fixa paketen nu i alla fall slå in dom ordentligt, så litet och gulligt gaah vad man längtar.....

GRATTIS ÄNNU EN GÅNG TILL VÄRLDENS UNDERBARASTE BARNDOMSVÄN
DU/ NI KOMMER BLI TOPPEN FÖRÄLDRAR.

puss


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0