Kvällarna


De är på kvällen alla tankar o funderingar kommer!
När man ska lägga sig att sova det är då man börjar bearbeta,
Evelina har just nu massor att säga om kvällarna massor med frågor o funderingar , samt kanske att hon är för trött
De lilla blir väldigt stort !

Vi vill att hon ska somna så hon är pigg till skolan 
Dagen där på, men hon har väldigt mycket att berätta just då.

Även om vi börjar i god tid o gör alla kvällsrutiner, blir de krångel.
Hon vill inte sova o missa något utan gärna vara vaken !

Någon som har samma problem . Tips o funderingar mottages gärna!




Kommentarer
PB

Ha ha så jag har en kompis alltså ;). Jag är precis likadan, kommer på allt när jag ska sova. Rasmus blir galen på mig ;)

2013-09-26 @ 20:13:35


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0