Öppna förskolan

Måndagar O fredagar blir Cornelia jätte besviken när vi släppt av Evelina , o jag berättar att hon inte ska till förskolan !

Cornelia vill leka med kompisar , pyssla med saker som inte finns hemma ! Leka me andras leksaker ;)

Jag tänker mer vad mysigt att ha Cornelia hemma då kan vi pyssla o leka o göra saker bara hon o ja !

Men Cornelia vill inte , de räcker liksom inte !

Så igår åkte vi ner till öppna förskolan vi var där några gånger i slutet av grav med Felicia , annars var de jätte länge sen vi var där ;)

Cornelia är lite blyg först men sen rockar hon loss ;) Felicia sov mest! vi hade en bra förmiddag ;)

Även en bra eftermiddag för när vi hämtat Evelina , kom Wille hit för att leka ;) Evelina var jätte glad !

Våra grannar kom även Marie med Nisse o Olle ;) Cornelia o Nisse lekte massor !
Vi fick fina klossar till Felicia , o sen åt Vi frukt sallad ;)



Kommentarer
Ann-sofie

Kan tänka mig att barnen vill hitta på något de dar det inte är dagis. Jag har oxå tänkt att gå till öppna förskolan måndag och fredagar när jag e föräldrarledig.

2013-01-15 @ 18:57:18
URL: http://livetivillan.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0