livet som mamma

Jag älskar mitt liv som mamma älskar att pyssla om mina små princessor
se till att de har hela och rena kläder på sig mätt , glada och mår bra...osv

visa dagar är helt upp och ner och verkligen fullt upp
och helt plötsligt ser ja att evelina har mega långa naglar
eller att cornelia somnat med en smutsig pyjmas

gud tänker ja så dåligt och får mamma ångest

men vad gör de egentligen de är ju en liten bagatell.............
de är ju friska!

Ibland blir saker så otäckt verkliga, om något händer eller om de slår sig!

eller om någon i sin närhet har gått igenom en jobbig sak

idag ska ja hälsa på mina kompisar jossan o sadde
och lilla noah det har gått igenom en jobbig ryggoperation med noah
Noah föddes även med vactel

läs mer om dom här
http://josephines.blogg.se/

otroligt duktiga och modiga Noah                och självlart även
otroliga duktiga modiga jossan och sadde

Jag kan inte för mitt liv föreställa mig hur det känns att gå igenom en sådan sak

men jag har stor empati och jag bryr mig verkligen om dom
och nu hoppas ja inget annat en att allt kommer gå bra för dom
och de slipper något mer operation

Noah godingen sommaren 2011 innan operationen



Kommentarer
Josefine

tack fina du. tack även för vovvov som noah upptäckte direkt när han vaknade. kramar

2011-10-06 @ 14:17:57
URL: http://josephines.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0