jobbet

Denna vecka jobbar jag 3 dagar.......

men vad gör de?????

ingeting det är bara roligt faktiskt kommer DE BLI så skoj på jobbet denna vecka
och framför allt kommer vi få massot gjort
sätta upp teckningar, ställa i ordning låder. möblera om inreda för de små
planera vårterminen,planera schema ja allt .

och MINA BARN???

Dom ska vara med mig =) det är sant
jag har sådan förmån att man knappt vågar prata om de.

jag får ha med mig barnen nu i mellandagarna
samtidigt som ja ska jobba tjäna pengar =)

danne jobbar med denna vecka
känns skönt att vi varit ledig 2 veckor i hopp

och denna vecka är vi lediga to-sön ihopp känns bra med =)

sen satsar vi på vårterminen nya HÄRLIGA tag med våren framför oss
JIHAAA


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0