helgen

Så fredags morgonen när vi vakna bestämde ja mig för att vi skulle ta de lugnt
Sedan tog ja med båda barnen till jobbet wwwii , känns så lyxigt att ja kan göra så ibland.
Vi hade de toppen på bb hela dagen. Gick på utlykt och hade med redagsmys
Evelina tyckte de var jätte skoj att vara med på mitt jobb
och började genast leka med barn där =)

Jag jobba lite längre en vanligt. Men de gör inget när ja hade barnen med mig.
1 gången i månaden så kommer ja göra de ungefär till 16.30 =) men de är värt när man alla andra dagar får gå hem tidigt.
Sent i torsdags var vi på ikea hela familjen + svärmor och svärfar och köpte skrivbord till
Evelina snacka om att hon var glad.
Cornelia fick också en liten present ett minikök från ikea, mega fint
med kastruller till.

På ffredakvällen kom i alla fall dannes föräldrar. med Evelina skrivbord
+ att dom att köpt med sig pizza, princesslampa.gardiner+filtar massor av fina saker till rummet.
Svärmor hade även fyndat 2 superfina Esprite jeans till Evelina, så supercoola.
är verkligen tacksam............ Vi käka pizza och styrde sen i barnens rum allaihoppa
jätte mysigt.

I lördags på dagen åkte vi och titta på Nebba, Sadde när dom spela fotboll.
Syrran och hennes barn, danne , ja och barnen. Hade även bestäm att möta Pb och Rasmus,Alva
 där =) vi tjattra, åt , korv, titta på fotboll. Jag fick även träffa
jossan, saddes lilla Noah som nyss opererat sig. Han låg och sov så söt och go
och en stolt farfar körde vagnen.  ....

På kvällen hade vi Elin, Micke och ludde är på middag =) Så mysigtbarnen lekte för fullt.
Vi åt gott  och Elin och ja drack vin.
Elin och micke berätta de hade förlovat sig jätte skoj. STORT GRATTIS IGEN VÄNNERNA.

söndag kom mamma och pappa på förmiddagen sen var ja och jobba med meandii
På kvällen var vi hos min kusin Pelle och Andrea och barnen i deras nya hus
de bjöd på mat och vi tjattra och hade de mega mysigt som vanligt med dom.


Kommentarer
Erika

Full fräs,härlig helg vännen!!!



Så kul att ses ikväll & vilken proffsig säljare du utvecklats att bli,du är rätt människa på rätt plats,såå duktig!



Kram kram kram

2010-09-09 @ 21:13:09
URL: http://barbafamiljen.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0