paus

Paus från meanditräffar, kvällsmöten...... känns underbart inte en kväll bokat
denna vecka.

Utan på kvällarna har vi styrt med sovrummet äntligen har vi flyttat in jihaaa
I natt sov ja i min egna säng så himla skönt sussa som en stock...

Det vart riktigt bra i sovrummet.Mörkt trägolv vita väggar och mörkmörk lilla gardiner
och överkast.Nu ska ja bara hitta en snygg lampa också till fönstret.

Igår eftermiddag gick vi hem till pb och Alva,busa,lekte, prata och käka mellis
var kul att ses, man ses ju inte alls lika ofta nu när man jobbar som när man är föräldrarledig.
tack pb och Alva.

Idag kom pappa till mitt jobb, ååh min pappa vad jag älskar honom! han är underbar!
Vi gick och handla och köpte fika bröd.
Sen hämta vi barnen (eftersom cornelia ändå sover till ett)
snacka om att barnen vart glada att träffa sin morfar ,de älskar verkligen honom
han jobbar natt som dag nu på fiskeby, så de känns som vi knappt ser honom.



Kommentarer
PB

Tack själva!

2010-10-08 @ 08:35:59


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0