Emil o Ida

När jag var liten älskade jag när mamma och pappa
tog med hos till video butiken för att hyra film
Vi hade inget video utan på den tiden kunde man hyra det med
det var verkligen högtidligt.

Det värsta var att min syster och jag kunde aldrig samsas om en film
De slutade med att vi båda stod och grät och vi fick ta en varsin film

Jag tog ALLTID EMIL I LÖNNEBERGA
jag älskar verkligen de filmerna men som lite var ja besatt
jag tyckte Emil var så himla häftig och cool och gjorde bara sådant som man
inte fick göra en massa HYSS !

Evelina har inte sett en hel Emil film men de får blir ett måste snart
och i sommar ska vi åka ner till Astrid lindgrens värld och hälsa på Emil och alla de andra

därför talar bara de här tröjorna till mig....

kom jessica köp oss
du måste ha dom här på dina döttrar!!

ja hör hur de ropar..........
ja kan inte låta bli








Kommentarer
syrran

hi hi tittade på dom häromdagen sååå himla fina!!!puss och hej leverpastej

2010-05-06 @ 21:18:38
PB

Dem är såååå fina, vill oxå ha!!!!

2010-05-07 @ 10:02:53
URL: http://vitvaarkarlek.blogg.se/
Erika

Tack för lösenordet vännen =)



Superduperfina är dom,är ju dom vi prata om när vi sågs i veckan =) Förstår att du måste ha dom,tjejerna ska få den nedersta,älskar den!!!



Ha en fin helg så kanske vi kan få till att ses nästa vecka igen!



Många Kramar Erika

2010-05-07 @ 18:21:28
URL: http://barbafamiljen.blogg.se/
Emma Svensson

Jättefina, förstår att de ropar på dig ;) Ludde fick en Emil tshirt från lindex förra sommaren å den används flitigt så jag ska nog kolla in utbudet för grabbarna :)



Å tack för lösen, tror dock jag redan sagt det ;)



Kram kram

2010-05-08 @ 16:42:01
URL: http://linusludde.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0