magsjuka

fy tusan detta är verkligen inget roligt, tycker så synd om min lilla familj
alla har blivt magsjuka  det känns så himla tråkigt.

Har verkligen fullt upp med att tvätta bädda rent, springa med dryck
öpnna,stänga fönster ja ni vet allt.

cornelia var de första som fick de så hon är verkligen fitt fo fait.
jag har inte varit magsjuk sen jag gick på dagis, bara kräks när ja varit gravid.
så jag har heller inte fått ngt.
vissa sger ju man är immun mot magsjuka jag kanske är det.

det är inte min danne han är så hima dålig , han blir jämt så himla sjuk
jag förstår inte de , man tror nästan han ska typ dö..........

pappa kom igår handla lite åt oss och skotta i över 2 timmar
gud vad skulle ja , vi göra utan honom han är verkligen bäst.
så mycket snö det är kommit sanlöst.

det var allt från oss en så länge.
fått ställa in allt i helgen så himla tråkigt
vi ska vänta 3 dygn innan vi träffar ngn de är de NYA REKOMMENDATIONERNA!

KRMAAR


Kommentarer
Emma Svensson

STOR STOR KRYA PÅ ER KRAM!!!



Magsjuka är totalt värdelöst och totalt meningslös sjukdom - varför kan de inte hitta vaccin mot det för!!! Skulle jag gladligen ta!



Kram kram

2010-01-29 @ 09:21:17
URL: http://linusludde.blogg.se/
PB

Fit for fight Jessan ;). Fy fan för magsjuka, hellre halsfluss!! KRYA PÅ ALLA!! KRAM

2010-01-29 @ 12:40:52
Lottiz

Krya på er. Magsjuka och särskilt calicieviruset (vinterkräksjukan) är inget roligt att få. Jag brukar också vara den som klarar sig o få ta hand om alla andra, men skönt o slippa spy eller ta det andra håller hela tiden. Hade dock för 2 år sedan, vet inte om det var vanligt magsjuka eller calicie, men det kan hända att jag är immun mot calicieviruset iaf, man kan ju alltid hoppas.

2010-01-29 @ 14:00:50
Erika

BARA EN STOR KRAM!!! Du vet att jag lider med er =( Hu!!!



Hoppas ni kryar på er!



KRAM

2010-01-29 @ 20:51:39
URL: http://barbafamiljen.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0