UNDERBARA




5 veckor har bara har bara sprungit förbi. äntligen fick jag ha min äLskling hemma
och barnen sina pappa. vi har badat,solat.ätit.lekt.busat.gråtit SKRATTAT
och bara njutit av varandra..

i morgon börjar danne jobba igen ,inte borta som tur är!!
På något sätt ser ja fram lite måste hösten. BARN HÖSTKLÄDER =)
babysång.babysim, öppnaförskolan. rita.leka.måla inne med evelina och cornelia
mammaträffar,höstpromenader. ja allt som komma skall.
samtidigt kommer ja sakna sommaren som varit. DET HAR VARIT EN UNDERBAR SOMMAR

EN AV DE LYCKLIGAST I MITT LIV !


Kommentarer
Caroline

Vilken härlig bild på er fyra.. Och jag kan inte säga det tillräckligt många gånger : Men Gud vad lik Cornelia är sin syster!

2009-08-17 @ 08:19:46
URL: http://santacarolina.blogg.se/
Erika

Så himla himla fin bild på en fin familj!



Saknar er och hoppas vi kan ses nått i veckan!



STOR KRAM ERIKA

2009-08-17 @ 08:48:32
Emma

Vilken fin bild på hela familjen!



Låter som ni haft det toppen i sommar och som att ni kommer få en fin höst!



Svarar här på frågan i min blogg - självklart är jag sugen på mammafika! Linus har ju börjat skolan och går 8.45-12.50 varje dag, Ludde börjar sin inskolning i morgon så närmsta veckan kan jag inte ses å nästa har vi nog fortfarande inskolning, kanske vet inte än, beror på hur bra det går. Sen kommer han gå 9-13 tis, ons och tors. Onsdagar är inga bra dagar för mig sen heller för då har Liam babysim men annars så är jag på i stort sett när som, föreslå nåt du så kommer jag gärna ;)



Kram på er

2009-08-17 @ 21:56:46
URL: http://linusludde.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0