13 september 2008



gårdagens blogg kunde i publiceras kommer därför idag

Mammas och pappas älskade prinsessa vårt allt.......
skulle offra livet för dig hur lätt som helst om de var så
Vad skulle vi göra utan dig. Är så glad att jag och pappa kunde skapa
dig vårat lilla underverk. Livet innan vi hade barn var egentligen inget liv
Nu har vi dig VÅRAN ÄLSKLING,PRINSESSA,MAMMAS TJEJA

idag är du 2,5 år kan knappt förstå att du är så pass stor
ibland behandlar ja dig som om du skulle vara våran lilla bebis
men genast talar du om och berättar hur duktig du är och kan själv.
I sommras slutade du med blöja och sova i spjällsäng, dina framsteg kommer för var dag som
går  .och varje gång glädjs jag med dom som om man inte lever för annat.
Du pratar och är social älskar att ha människor runt omkring dig.
Du är en bestämt liten dam och kan även fort bli arg och visa humör
men lika fort kan du bli glad igen.
Du kramas och pussas och säger jag älskar dig mamma.
eller mamma var har du varit i mitt liv.......så gullig tänkt vad du tar upp.

ÄLSKAR DIG!!! GRATTIS PÅ DIN 2,.5 ÅRS DAG
märker redana att presenten en ruchkana som sitter fast i altan är toppen.


Kommentarer
ERIKA

Stort GRATTIS till stumpilumpan i efterskott ;)

Hon är supergo er tjeja,,å mina brudar gillar sin kompis massa =)

Va kul med rutschkanan,,den måste vi provåka nästa gång vi ses!



STOR KRAM

2008-09-15 @ 09:29:36
Linda

Alltid kul o läsa din med gumman:) Grattis i efterskott på 2,5 års dagen Evelina:) puss o kram

2008-09-15 @ 18:02:38
URL: http://lindisk.blogg.se/
Emma

Ja jisses så stora de börjar bli våra små bebisar!



Grattis Evelina på 2,5 årsdagen!



Kram

2008-09-15 @ 19:46:29
URL: http://linusludde.blogg.se/
Lotten

Hej!

halkade in på din blogg via Erika...

Grattis till tjejjan i efterskott =)

// Lotten

2008-09-17 @ 19:28:27
URL: http://pihlarna.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0