barnmorskan 26

Så har man varit på besöket som man väntat och längtat efter.
tycker egentligen att de inte är klokt att man ska vänta så länge
bara för att de är andra barnet man väntar.

fick egentligen inte så mycket svar på mina frågor om sammandragningarna
mer en att hon ville en läkare skulle undersöka mig nästa vecka. skönt de.
sen såg alla värden bra ut.och bebisen är inte över drivet stor utan ett normalt symfys mått.
de är väl att ja är stor i mig annars. skönt i allafall och vara där och första gången
höra bebisen lilla hjärta slå........... så underbart.

på efter middagen kom clara och åsa och lekte och fika och jag hade även engla och var lite barnvakt.
vu busa massor ute och åt gott mellis. en hel lyckad eftermiddag

danne har börjat att förbereda bastun vi ska ha i källaren och till råga  allt råka han ha av någon kabel
så har för tillfället dåligt med vatten 


 svärfar kom förbi idag med en varsin ros till evelina och  mig för att visa hur mycket han tycker om oss. snacka om att ja vart glad så himla snällt.



evelina har ny pyjmas jätte glad att ta på sig den här visar hon den stolt. med fanten på




Kommentarer
erika

åh äntligen gumman fick du gå på dit besök. härligt att allt såg bra ut och att sf var normalt. där ser du!!! Var det i närhete av det du och jag mätte!?



Puss puss o hoppas du har en bra kväll o helg

2008-10-17 @ 21:47:13
URL: http://erika81.blogg.se/
Emma

Skönt att ha varit hos BM å skönt att få en tid till läkaren, hoppas du kan få någon hjälp med sammandragningarna då. Kanske blir lite sjukskriven nu då? Jag ska oxå till BM i veckan som kommer å hoppas att allt är finemang.



Söta Evelina, finfin pyjamas!



Kram å trevlig helg!

2008-10-18 @ 10:18:50
URL: http://linusludde.blogg.se/
Erika

Så skönt att höra att det gick bra hos barnmorskan,,,var lite orolig över dig efter sms:et men sen fick ja ju höra att allt gått bra!

Skönt att läkartid blir av oxå,,kanske blir en sjukskrivning?!!!!



Så söt hon är godingen i pyjamasen å allt,,jättefin!



Hoppas helgen blir super nu =)



KRAMAR

2008-10-18 @ 16:33:07
Carolina, Agge

Hej!

Hittade hit oxå, snokarn jag är! Vad söt hon är Evelina i sin pyjamas!!

Hoppas du får vettiga svar på dina frågor vid besöket! Kram/Agge

2008-10-21 @ 22:28:45


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0