BLOGG UTMANING

REGLER: Varje spelare börjar med att skriva sex underliga/egendomliga saker om sig själv. Bloggare som blir ?tagna? ska skriva sex saker om sig själv i sin blogg och samtidigt ange reglerna för spelet. Till slut väljer bloggaren sex nya bloggare och gör en lista av deras namn. Efter det är gjort skriver han eller hon en kommentar i deras bloggar för att låta dem veta att de har blivit "tagna" och att de ska läsa ens egen blogg för mer information. Då börjar vi!

ÄRLIGHET :
  Kan aldrig ljuga utan frågor någon mig måste jag bara tala sanning. Försöker ibland dra vita lögner sådana man måste ¨,men har väldigt svårt för det, får oftast dåligt samvete och måste säga som det är i slutändan! Men ÄRLIGHET VARAR JU LÄNGST.

VÅGAR : Min första viktuppgång kom när jag gick i trean på gymnasiet och danne och jag hade varit ihopp i över 1 år, det var då ja första gången försökte börja tänka på vikten samtidigt fick ja för mig, att vart ja en gick eller hos vem jag en var hos var jag tvungen att väga mig, försöker faktiskt ändra det beteendet just nu.

BERONDE AV DRYCKER : Har alltid  haft något  beroende i mitt liv av drycker kan bara inte förstå det......... mitt första kom i 8.an när ja upptäckte LÄSKEN PEPSI var tvungen att svepa en 3-4 om dagen annars mådde jag dåligt och fick abstens. gick sedan med i viktväktarna och övergick då till cola light men inte bara därför utan pepsin slutade tillverkas i flaska, frågar man ngn från högstadiet om mig räcker det med att säga pepsi . Innan jag blev gravid när jag började jobba gick mitt cola light läskdrickande över till KAFFE som det fortfarande är MÅSTE DRICKA 4-6 KOPPAR om dagen!  (ölen har även funnits med konstant sedan jag börja dricka alkohol.)

RASTLÖSHET:  Har en egendomliga sak och det är att jag kan bli så rastlös att jag blir tokig måste hela tiden ha saker och göra, och är ja själv för länge hemma utan att göra ngt eller att träffa ngn FÅR JAG PANIK, måste oftast alltid hitta på ngt varje dag. En period i mitt liv var ja så rastlös att jag började knalla ut till sörsjön titt som tätt(2mil) till mamma och pappa för att ha ngt att göra när folk hade fullt upp,eller jag hade inget att göra.

MATLAGNING : Trots mamma och förskolelärare är ja så otroligt dålig på att laga mat eller baka. har liksom aldrig lyckats, alltid blir ngt fel. på jobbet lyckas ja till och med aldrig med playdoo degen och makaronerna hemma blir över kokta eller underkokta. Har faktiskt blivit bättre sedan jag fick evelina MEN ÄR HELT VÄRDELÖS på matlagning.

DUSCHA O BADA : Måste jag alltid göra 1-4 gånger varje dag VATTEN ÄR DET BÄSTA SOM FINNS, älskar att ducha varmt, bada länge eller simma. Redan när ja bodde hemma klaga alltid mina föräldrar på att jag ducha för ofta men jag rent av ÄLSKAR DET.är även ett sätt för mig att varva ner. Danne bävar dock till den dagen vi ska flytta till hus och betala hyran själva.

UTMANARE :

peggyvivan
kakan
pierretaub.
Gellie girl
fillipamys



Kommentarer
josefine

hihi det gick ju kalasbra det där!! du måste ändra din url adress från kommatecken till punkt. för man kommer aldrig till dej när man länkar. puss

2007-03-09 @ 12:53:25
URL: http://www.josephines.blogg.se
Caroline

Du är ju tokig som är så rastlös! kram

2007-03-11 @ 15:50:55
URL: http://santacarolina.blogg.se
erika

jaaaaaaa! Kom och hälsa på mig!!!! ROLIGT!!!!!!!!!!!!!!!!!! Puss puss

Stora kikckan som blir så stor! Ska ni fira med stort kalas?! :-)

2007-03-12 @ 07:40:35
URL: http://erika81.blogg.se
Elin

Hej!
Jag är inne och kollar här titt som tätt och fortfarande ingen uppdatering!!! Det vill vi trogna läsare ha lite ändring på:) Puss på dig

2007-03-22 @ 09:16:45


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0