Kärleken till min EVELINA

29949-130

EVELINA !
 En liten prinsessa har hittat sitt slott
att hon är kunglig de har vi förstått
Hon har en vacker krona av hår
och gyllene skor av lena små tår
Hon gjorde vårt hem till ett palats
i samma stund som hon tog plats
Detta under måste vara en riktig prinssa
för att hon gjorde vår värld till den
BÄSTA!!!!!!

29949-188

du älskade barn som ligger vid min barm
din utstrålning bländar mig, du är så varm
små fötter, små armar, smö ögon och tår
ditt skrik, ditt skratt, dina små knubbiga lår
finns det någon starkare känsla än kärleken till dig?
och den dagen du föddes, och du kom till mig..?

ännu finns du endast i min själ, i mitt hjärta
tänk ett liv utan dig, en hemsk och tung smärta
jag längtar tills du ligger vid mitt bröst
och jag pratar med dig med kärleksfull röst
att se ditt första leende, din första tand
att hålla i dig och smeka din lilla fina hand

för du ska veta en sak min lilla älskade skatt
jag kommer älska dig, både dag som natt
inget i världen kommer vara viktigare för mig
och ingen i världen kommer ja älska såsom dig
ty den dagen änglarna ger mig dig i gåva
då jag dig i evighet ska älska, de kan jag lova!

29949-131

Det är svårt att förklara kärleken till dig
men hela mitt hjärta fylls inuti mig.

Du, lilla vackra barn är helt underbar
hud så len, små fötter och händer du har.

Dina ögon glittrar likt himlens alla stjärnor små
det är ett mirakel att det var just dig vi skulle få.

Av din ljuva doft kan jag inte få nog
mitt hjärta smälte den första gången du log.

Mamma älskar dig



Kommentarer
Veronica

Underbara foton på tösen! Guuu så söt hon är! =)

Ja du... den där sköldpaddsboken får jag nog läsa om flera ggr om jag verkligen ska förstå den! *hihi* Men det är kanske det som är meningen? Just nu känns det himla flummigt i skolan men man vänjer sig kanske så småningom? Snälla säg att det är så!! *haha*

Hoppas att det blir bra på den skola jag ska vara på... Nu i efterhand har jag tänkt på att det kanske är en nackdel att inte vara i en och samma klass? Men å andra sidan känns det kul att få se så mycket olika saker också! Ja, det blir nog bra!

Läste det du skrev igår om barnvagnen... Visst är det lite sorgligt att byta till sittdelen?? Det går verkligen så himla snabbt! Självklart är det underbart att se dom växa och utvecklas men det skulle ju vara mysigt om de var bebisar liiiite längre också! =)

Ha det gott! //Kram

2006-09-07 @ 17:09:27
URL: http://nicka74.blogspot.com
Junitjej

Vilka vackra ord! Vilken söt dotter!

2006-09-08 @ 23:02:37
URL: http://junitjej.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0