Min älskade dotter



Jag kan bara sitta och titta på Evelina...... hur länge som helst.....
Alla små ljud hon ger ifrån sig är så mysiga och varje rörelse hon gör är underbara att se. När hon ler och skrattar tillbaka mot mig känner jag mig som världens lyckligaste mamma!

Är så himla glad att ja har henne tycker verkligen hon är värdens finast

MIN ÄLSKADE DOTTER EVLEINA JESSICA GILLBERG

En liten prinsessa har hittat sitt slott
att hon är kunglig de har vi förstått
Hon har en vacker krona av hår
och gyllene skor av lena små tår
Hon gjorde vårt hem till ett palats
i samma stund som hon tog plats
Detta under måste vara en riktig prinssa
för att hon gjorde vår värld till den
BÄSTA!!!!!!



Kommentarer
Elin

ohhh så härligt! Hon är verkligen en jätte go liten tjej och du är en toppen mamma!!! Puss på er båda

2006-06-27 @ 18:38:19
Josefine

härligt!!!

2006-06-27 @ 22:54:58
URL: http://www.josephines.blogg.se
Junitjej

Vilken fin dikt! Du har en väldigt söt dotter och dessutom en trevlig blogg!

2006-07-28 @ 22:46:30
URL: http://junitjej.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0