nyår

så var de nya året på sin början ( kan man skriva så?)
De känns i alla fall så de nya året har börjat
och de kommer blir ett alldels fantastiskt att se fram emot.....
2006 kommer blir ett toppen år

för att:
-vi sk få våran nya bil
- BÄBIS SKA TITTA UT!!! De allra största i livet
(jag ska knappt jobb ngt bara 2 månader sen ska ja äntligen ta hand om MITT EGET BARN heltid =)
-Jag ska vara tärna på jossans och pierrs bröllop!
- Min syster flyttar och sedan senare på året går ut universitet *stolt*

Sen tror ja de kommer hända mycket mycket mera men ja vet de kommer bli ett bra år.

Igår var vi hemma hos sofie och romme på middag åsa,danne och clara emelie och isaebell. Jossan och pierre och de där andra paret markus och sofie
Sofie och Romme hade gjort de så himla fint och värsta brakmiddagen
de var verkligen toppen 3 rätters + vikning de var så himla otroligt gott.
Vi käka och satt och prata massor. PÅ 12 slaget sköt vi raketer och danne och sofie åkte pulka och hade snöbollskrig.
Trots att de var mitt första nyrå på länge nyktert så gjorde de ingenting vi hade de jätte trevligt. De var så skoj att gosa massor med bäbisarna med

idag jobbar danne har skjutsat honom till jobbet i morse
Han är så duktig min kille går upp o jobbar dagen efter nyår lite bakis o allt.
Idag blir de att träffa erika. skoj var mega länge sedan tror vi ska ta en promenad.

Sedan blir de nog tvsoffan med massor med film och sedan laga mat till snutten kommer hem.

Jag känner mig glad lycklig och förväntansfull inför de nya året.



Kommentarer
Josefine

ja ni har mycket att se fram emot 2006!! vilket härligt år det kommer att bli!

2006-01-02 @ 17:15:41
URL: http://www.josephines.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0