träningsverk

igår skulle ja träffat åsa vi skulle åka ner till maxi på kolla på overall till clara sedan ta en fika, tyvärr ringde åsa en halv timma senare fick tråkiga förhinder fy tusan stackars åsa.


vad skulle ja nu hitta på rastlös som ja redan blev härligt väder vad det ute.helt plötsligt kommer danne och säger att han bestämt att emelie o robin iisabelle skulle komma mycket trevligt inte sett dom på ett bra tag! evelina vart jätte glad att träffa isabelle och vi vuxna babbla om barnen o moderaterna o fika.sedan gick vi ut o sparka lite boll härligt i gräset


på eftermiddagen knalla ja bort för att träffa jossan o kolla på hennes lägenhet men hon hade tyvärr glömt nyckeln gaaah ja som var så nyfiken men men sånt händer ibland, så ist'ället gick vi o köpte glass o knalla sedan till min mamma o pappa för att lämna evelina....

SEDAN VAR DET DAGS GAAAAAAAAAH DET JAG INTE GJORT PÅ 1,5 ÅR jag skulle nämligen träna.....gaah stackars jossan fick inget motstånd alls det var så himla jobbigt men samtidigt jätte kul känns så skönt att komma igång........UNDERBART. men i morse hade ja så ont i armarna att ja inte kunde lyfta evelina hur spjälsängen ajajja o inte gå ner för trappen.... ont som tusan men ändå nöjd kul att träffa jossan med.


idag var ja tvungen att åka ner till aboteket för att köpa hård i magen medecin åt evelina skulle träffat en kompis men blev förhinder...... evelina var ju så hård hade nog lite ont med kanske därför hon mat strejkat sedan hämta mig danne o vi åkte hem var på tomten jag osa med evelina hon öva på att sittta så himla duktig
29949-231

ikväll har vi varit i svärtinge o ätit mat o umgåts med dannes föräldrar mycket ttrevligt när vi kom hem slockna evelina o jag har pratat i telefon o surfat
nu ska ja umgås med danne han jobbar ju hela helgen GAAAAH


Kommentarer
Josefine

jajamensan o på söndag är vi på´t igen!! träna träna träna! haha!! o du jag fick faktiskt motstånd! puss

2006-09-22 @ 16:44:44
URL: http://www.josephines.blogg.se
Annie

Gud du e så duktig som tränar, måste ja me hihihi

2006-09-25 @ 21:00:10
URL: http://angeliqa.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0