promenader

Idag vaknade ja på strålande humör :) Känner att det spritter i kroppen men ingen aning varför :) hehe..
dagar består av mycket promenader nu för tiden måste verkligen röra på mig för att gå ner mina kilon, vill faktiskt äta lite onyttigt ibland med o då får ja röra på mig ännu mer, som tur är har jag bara fått blåser under fötterna inget sko skav =)

idag på förmiddagen så kom åsa o clara hit o vi knalla över himpa fältet bort till ekyorp


för att hälsa på lilla engla =) gud hon är så himla liten jag kan knappt förstå ändå är hon stor för att bara vara en vecka, tycker de är så kul o mysogt att pussa på henne o även byta blöja så himla skoj.
syrran ser verkligen pigg o fräsch ut o verkar ha hur mycket ork som helst för natten som var hade de visst fått sovit, vi fikade lite åsa,ja nebba syrran, evelina och clara lekte o engla sov som en stock mysigt .

sedan knalla åsa o ja o barnen tillbaka hem hit o ja lagade pasta sallad mumsigt som tusan =)
sedan åkte clara o åsa hem. o danne o ja o evelina la oss i sängen låg o prata o gosade till danne var tvungen att jobba. då somna evelina o ja kunde städa lite.

när evelina vakna fick hon morotspure sedan kom pappa(evelinas morfar) och vi tog en promenad runt fiskeby härligt härligt men ont i fötter.


nu ikväll när evelina sovit har ja plockat ihopp sittdelen till vagnen,,,,,,, så hon kan sitte upp ordentlig vill ju de nästan hela tiden men ändå är hon ju bara 6 månader är kluven men tror ja ska byta,,
prata i telefon med danne,annah o mamma

nu blir de duscha sen sova är mega trött
natti


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0