cornelia 3 år o 9 månader

 
Cornelia ,min älskade unge jag blir så himla glad av att ha dig i min
närhet och att senast tiden kunnat ha dig hemma så mycket känns som en
lättnad sen kanske ja inte är världens roligaste högravida mamma hela
dagarna därför får du gå till förskolan några timmar och leka med kompisarna
för de behöver du!

jag märker varje dag hur du utvecklas hur ditt språk blir mer ordentligt och korrekt och
även hur mycket nya ord som helst
kommer. ibland tror ja knappt mina öron utan måste fråga igen
vad sa du? du  snappar upp mycket vad både mamma och pappa säger.

Du har börjat att
tycka om och klättra och krypa under saker eller att göma dig det är det bästa
du vet.
Men även att sitta i soffan och läsa en eller flera böcker njuter du
av.
Du tycker om att träffa andra både vuxna och barn .
 
Din vilja är stark och ibland när du inte får som du vill lägger du dig ner och skriker.
Oftast är de kläder som du vill ha på dig som inte passar vädret.

Inom en snar framtid kommer du att bli stora syster, kan tänka
mig det blir tufft för dig men även nyttigt.
du pratar  om bebisen i
magen, och säger att den ska komma ut ,och när de gör de ska du hålla
den försiktigt,
 

CORNELIA, DU OCH EVELINA ÄR MITT ALLT OCH LITE
TILL...........
JAG ÄLSKAR ER FÖR ALLTID OCH FÖR EVIGT

KRAMAR DIN MAMMA
 
 
 
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0