vilken helg


vilken underbar helg o vad den har sprungit iväg
vi har stor handlat+ plus handlat present till danne+pb, syrran
evelina fick en bikini och cornelia fick trosor,
hon vill ha trosor fast de där o sitta på pottan fungerar inte riktigt ännu
men vi övar =)
på fredagen kvällen kom mina kusin barn emmy o jonte och sov över
vi käka taco och såg så ska de låta, ja leta även efter mitt pass som
en IDIOT

lördag åkte ja ner och gjorde ett nytt pass tog bara cirka 2 timmar gaah
1 vecka kvar tills annie o ja åker till london , undra om de hinner komma?

sen hem och ha kalas för min älskade danne som fyllde 29
med danne o hela hans släkt =) mys-pys trevligt

sen slappa vi ett tag käka mat myste framför tvn ,vädret var sådöär

gjorde sedan i ordning oss och åkte o fira pb som fyllde 30 =)
hon o rasmus hade även gift sig några timmar innan vilken surprise
hipp hipp hurra grattis till de båda
trevlig kalas o jossan o sadde var även där
vi blev inte så sena barnen var med o vart trötta

söndag, städa, tvätta, klippa gräs, rensa
vika tvätt jaaaaaaaaa allt massor söndags göra

för att sedan handla och fixa ett till kalas här hemma
för danne o min syrra

riktigt kalas helg hipp hurra



Kommentarer
Sofie

Kom inte in på Pbs blogg. Ville bara säga ett stort Grattis från Romme sofie och Kevin

2011-05-30 @ 20:35:12


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0