min mamma

Min mamma!

 

Du har alltid funnits för mig. Lyft upp mig när jag ramlat och hållt mig hårt när det har stormat. Du har alltid stått vid min sida, när andra har vänt mig ryggen. Du har sagt att Du inte alltid har tyckt om saker som jag har gjort men du har alltid älskat mig. Jag vet att jag har gjort många dumma val. Saker som jag själv inte är stolt över men du har alltid varit stolt över mig, över mitt hjärta. Du känner mina innersta tankar och känslor och vet vem jag är. Tack!

Det är mycket jag skulle vilja ha ogjort, många vägar som jag vek av på trots att du bad mig att inte gå på dem. Det är väl lite så som tonåring. Man kan vara lite väl rebellisk ibland, och de har jag varit. Du har dock alltid förlåtit mig. Du har alltid kramat mig och ingen av oss i vår familj har någonsin snålat med att säga “Jag älskar Dig!”. För det gör jag, Jag älskar Dig av hela mitt hjärta och det är jag som är stolt över att få vara din dotter ♥JAG ÄLSKAR DIG

puss jessica



Kommentarer
sofie

vad fint skrivet gumman! hon ÄR verkligen en toppen mamma! kram från mig

2011-05-30 @ 20:33:25


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0