FÖRSKOLAN

Förra veckan hände en tråkig grej på förskolan med cornelia när
det bara var vikarier där !

Jag har mått så fruktansvärt dålig och bara tänkt och grubblat
vet ju att de aldrig kommer att hände igen de har de lovat
men ÄNDÅ!

känns därför riktigt jobbigt att lämna henne idag,
åååh visa dagar önskar ja jag bara kunde får vara hemma med barnen
fast jag vet att förskolan är bra för dem !

Tänk om ni alltid kunde varasåhär i pappas eller mammas trygga famn



bilden är taggade av jossan


Kommentarer
Ann-sofie

Nu blev jag nervös. Melker ska ju gå på samma dagis som dina barn. Såg Cornelia när vi var och hälsa på :)

2011-06-01 @ 21:45:54
URL: http://annsofie83.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0