tidigt tidigt

Vaknade vi i morse hela familjen =)
troligvis för vi somna så tidigt men så SKÖNT igår kväll=)

cornelia har varit sjuk denna vecka och inte varit på dagis alls.
evelina har gått en dag.... men hon harvarit frisk

cornelia kräktes i måndags som sedan följt av feber.
igår fredag eftermiddag började hon bli riktig pigg och de märks
hon är frisk , äter med fullaptit och visar sitt underbara humör.

i morse gjorde vi i ordning oss och åkte ner till stan
följt av en hel del shopping kläder, godis och sedan
lunch på paus. träffa minst 3 familjer vi knner
som även var upp tidigt och banka på affärerans dörr kl 10=)
Hade de riktigt mysig på stan och alla var nöjda och glada
- jag för att ja fick shoppa loss dock ej till mig , men lika glad för de
- mannen för han hitta saker till sig själv på rea, uppdatera sin garderob
- barnen för de fick kläder o GODIS =)

efter stan åkte vi och hämta min kära vän annie
som myste hos oss hela eftermiddagen.

mamma ochpappa kom även och fika en sväng.

danne åkte sen på bandymatch och lagfest
och jag o barnen myser nu i soffan
men en ny film, godis, läsk
och en varm underbara brasa =)

trevlig lördagskväll
puss


Kommentarer
PB

Mysigt med en heldag på stan hela familjen. Kan tänka mig att du var glad som fick shoppa loss lite ;. Det spelar inte så stor roll vem man shoppar åt....bara man får shoppa :P

2011-02-20 @ 09:02:15
Erika

Tack för idag vännerna! Alltid lika kul att ses & shopping är ett delat intresse :D

Puss <3

2011-02-23 @ 16:22:34
PB igen

UPPDATERING SÖKES!!! ;)

2011-02-25 @ 14:55:43


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0