sjukdomar

sjukdomarna härjar och i helgen har ja inte alls känt mig i form febrig och hängig tur att man inte hade några större planer. I lördags kom mamma och pappa o fika på förmiddagen och sen på eftermddagen hade vi bestämt att åka och hälsa på tomten men snön och blåsten bara for ner och vi bestämde oss för att avvakta men ovädret fortsatte, och i stället kom syrran och henne familj hem till oss så käka vi lite mat, De tog med sig Evelina hem sen på kvällen så hon fick sova över. superlycklig studsa hon ut genom dörren och ännu en gång tänkte ja med mitt mamma hjärta, stora tjejen sova över hos kusinen vad åren går snyft. sen somna cornelia och ja mega trötta i soffan söndagen julpynta när vi hämtat evelina och sedan begav hos ner till pulkabacken ja kände mig fortfarande hängig och var inte så värst aktiv men danne sprang med barnen i backen för fullt måndag morgon och jag hade bara varit på jobbet i ca 4 timmar då ringer personalen från evelinas avdelning att evelina var hängig det är de värsta ja vet när de ringer från dagis hatar verkligen de!! ja rusa till föskolan och bara omfamna evelina där satt hon blek och hängig . de sa att Evelina verja må ill och de hade ja med gjor till o från nu är vinterkräk här tänkte ja men väl hemma käka vi lite och vila sen har hon studsat som en studsboll i soffan så de verkar inte bli något. ja håller nu tummar och väntar..................


Kommentarer
PB

Skönt att det inte var vinterkräk!

2011-12-21 @ 19:51:37


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0