höst

1 sept i dag har det verkligen varit superfint väder
jag har till och med gått i linne super nice
hämta barnen 12.45 så åkte vi hem och styrde lite på tomten

bla kratta äpplen och lite löv. Nu slår de mig verkligen att hösten är riktigt på G
underbart tycker om hösten om vädret är toppen
längtar efter att var lite frusen , tända en brasa eller basta, tända ljus mysa innen.

för snart är de väl dags för snön med =) eller kanske lite långt kvar hehe
planeraren jessica

och nästa lön blir de att handla overall till barnen
har redan börjat titta =)
Ni som haft lindex overall fix??? hur uppleverna ni att den varit? hållt värme?
kvalite? vatten avvisande?
tips på overall motages gärna









Kommentarer
Elin

jag hade fix overall till Ludvig när han var 1 och jacka och byxa förra året och jag är supernöjd! Han har alltid varit torr och kan inte minnas att han fryst heller. kram

2010-09-01 @ 18:25:10
PB

Åhhh jag vill ha HÖST!!! Älskar hösten med mys, tända ljus, stora tjocka stickade tröjor som man kan gömma fläsket under. Men snön den får allt vänta eller den behöver inte komma alls.

2010-09-01 @ 18:32:36
Emma Svensson

Ahhh mys med höst!!



Fix overall hade Linus för två år sen och den kommer Ludde ha vintern som kommer! Jag var supernöjd, kanonkvalité, aldrig kall, aldrig blöt kan absolut rekommenderas! Vi har även haft jackan och byxorna till Linus förra vintern men då var jag inte lika nöjd dessvärre, jackans dragkedja va värdelös och gick sönder gång på gång, alla reflexer lossnade likaså muddarna i jackan :( Däremot var han aldrig varken kall eller blöt!! Å Fix ytterkläder över lag är väldigt prisvärda tycker jag! Deras vårjackor och överdragsbyxor har vi haft i alla år och de är lika bra som dom vi haft från polarn!!



Lycka till på jakten, måste jag oxå ta tag i till Linus snart, skönt att de andra två kan ärva hans ;)



Kram!!



2010-09-01 @ 20:48:41
URL: http://linusludde.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0