Öra öra,höra

Jag har glömt berätta något.... som hände för två veckor
sedan när ja låg hemma och var sjuk och tyckte så synd om mig själv.

En tisdag ringde Annie och ville komma och fika.Visst gärna sa ja
men jag är sjuk,ögon inflamtion .ja ska ta hand om er sa annie
och hon kom med massor av fika
men först laga hon en god middag till oss som vi åt =)

När vi hade äit klart så säge Annie
Så evelina ska vi åka och ta hål i öronen  nu då?
Ja visst svara Evelina så glad =)

Den beskyddande mamman sääger då snabbt
men evelina du ville ju inte du är ju rädd för att
de ska göra ont..........

men ja vill de sa evelina.
är de oki ?fråga anni

visst sa ja......

trodde verkligen aldrig att hon skulle våga
men de kte iväg

men efter 40 min kom Evelina hem
så STOLT OCH SÅ OTROLIGT GLAD!

MED ETT VARSIT HÅL I ETT VARSIT ÖRA
MED EN FIN DIAMANT!

LYCKALYCKA LYCKA

EVELINA ÄR FORTFARANDE SÅ SÅ SÅ GLAD

att få ett kort på hålet har inte varit lika lätt dock



Kommentarer
Josefin -Happy Days-

Hej där o tack så mkt, vad roligt att du gillar mina bilder.



Roligt med glittrande stenar i öronen. :-)



Önskar en härlig helg!!

2010-10-29 @ 13:01:03
URL: http://landhagen.blogg.se/happydays
PB

Det är alltid bra att fråga barnen innan man frågar föräldrarna :S

2010-10-29 @ 13:08:15
Annie

Nu va de ju inte så att jag inte frågat Jessica innan PB

Utan så att Evelina inte vågat när Jessica frågat henne

2010-10-29 @ 23:27:24
Josefin -Happy Days-

Sv: Mmm, underbar känsla, familjelivet är bäst! ;-)



Kram!

2010-10-30 @ 19:50:50
URL: http://landhagen.blogg.se/happydays


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0