lycka


INTE  TRODDE VÄL JA?

Att min 29 års present skulle bli en sådan här  underbar kamera.
lyckan är så TOTAL jag är så himla underbart glad.
Jag tror jag har fotat allt här hemma nu.
Tusen tackar älskade DANNE !!!!!
 MAMMA,PAPPA,SYRRAN, NEBBA OCH ENGLA OCH ZAGA

jag är så oerhört tacksam,rörd, glad att ni anar inte.
De här är allt ja drömt om och lite till foto tokiga JESSICA!



Nikon D3100 Black + 18-55mm VR Lens Kit

Nikon D3100 Black + 18-55mm VR Lens Kit

14.2 megapixlar, 1 optisk zoom, 1 digital zoom, USB, Secure Digital, SDHC, SDXC, Eye-Fi...

tusen tusen tackar även till mina underbara vänner
för ni fixat barnvakt och en helg i storstaden stockholm
Ni är för underbara..........de kommer bli super mysigt.längtar redan

Tusen tackar till Å med för den så fina ljuslyktan. Den är tänd varje kväll

tack till A med för den superfina klänningen jag vart VERKLIGEN supernöjd!!



Kommentarer
Erika

ÅÅÅ gud så kul vännen! Som du längtat efter en sån kamera! Det är du värd,fota massa nu & sen vill jag se bildbomb på bloggen!!



När ska vi ha mellisdate?!!! Hör av er när ni kan!



Kram Erika

2010-11-29 @ 16:12:09
URL: http://barbafamiljen.blogg.se/
Josefine

underbart!! du fick den! ta med den på onsdag!! vill kika!

2010-11-29 @ 22:19:31
URL: http://josephines.blogg.se/
Annie

Kul att du gilla klänningen

Den va verkligen DU!!!!



lylas

2010-11-30 @ 02:08:21
Emma Svensson

Grattis till kameran!! Du kommer älska den mer och mer för varje dag :)



Kram kram

2010-11-30 @ 20:46:09
URL: http://linusludde.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0