ett barn

Jag klarar mig inte utan er ! Min älskade barn ni är mtt
ALLT DET BÄSTA SOM HÄNT!

Ska njuta nu hela sommaren , ta till vara på tiden med er.
ta till vara på den mammalediga sommaren!




Ett barn som kritiseras lär sig att fördöma..

Ett barn som får stryk lär sig att slåss..

Ett barn som hånas lär sig blyghet..

Ett barn som utsätts för ironi får dåligt samvete..


Ett barn som uppmuntras lär sig förtroende..

Ett barn som möts med tolerans lär sig tålamod..

Ett barn som får beröm lär sig att uppskatta..

Ett barn som får uppleva rent spel lär sig rättvisa..

Ett barn som känner vänskap lär sig vänlighet..

Ett barn som får uppleva trygghet lär sig tilltro..

Ett barn som blir omtyckt och kramat lär sig känna kärlek

glöm inte det puss och kramar





Kommentarer
PB

Ja nuta för fulla muggar!! Det ska jag också göra innan allvaret sätter igång igen.

2010-05-21 @ 15:53:53
URL: http://vitvaarkarlek.blogg.se/
PB

Njut ska det ju stå ;)

2010-05-21 @ 15:54:15
URL: http://vitvaarkarlek.blogg.se/
Erika o Emma

Fina och tänkvärda ord!

puss på dig

2010-05-22 @ 16:10:16
Erika

SÅÅÅ fin bild på våra vänner =)

2010-05-23 @ 22:08:29


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0