sportlov

Förra veckan hade evelina sportlov och vi passade på att göra massor av roliga saker.

onsdagen hälsa jag oh åsa o barne på hos erika fika och prata massor
på eftermiddagen hämtade vi jonas o emmy kusin barnen o gick till pulkabacken i toppen vädret.
på kvällen var ja oh brudarna på tjejkväll en sväng sedan sov kusinbarnen över.

på torsdag åkte vi ner till busfabriken Andrea och jag o barnen där var det verkligen fullt ös!
hade jätte roligt, på kvällen var de sedan blingoparty här med kaffe,te och färska frallor från bageriet.

påfredag tog jag o barnen svärmor spårvagnen, ner till stan o jag fick nya linser, o sedan träffa vi tessan(dannessyster)
vi fika oh käka lunch på stan , evelina fick även nya stövlar 2 par, 1 par gympadojor och i
leksaksaffären valde hon en ring.

en toppen vecka, helgen har de varit dop, middagar och massor mys.

puss


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0