barnbidrag=shopping

JAAAAAAAAAA DE STÄMMER

jezziee får handla och hon ska bara handla
Evelina behöver vårkläder, vårjacka och fleece!
ska blir så skoj har tittat på detta hur länge som helst
ute byxorna kan hon ha sen förra året men ny jacka o fleece
underbara kläder som ja varmt kan rekomendera
har redan haft 2 två jackor och 3 fllece som cornelia får ta över.

sen ska ja köpa en jacka senare som hon kan ha lite finare
vid kalas och så. och kanske en till cornelia matchande =)









''
'


frågan är vårskor kavat är självklart
men vilken färg? stil?








cornelia har redan :





Kommentarer
Ann-sofie

Hej!! Mössan från polarn och pyret som du har på bilden sitter den bra? Alla mössor jag köpt åker upp över öronen och ner över ögonen så till våren vill jag hitta en bra mössa. Hoppas allt är bra med er!! Kram

2010-03-18 @ 16:33:20
URL: http://annsofie83.blogg.se/
Erika

SÅÅÅ snygga brudarna kommer vara i vår! Dom är ljuvliga Polarns kläder,inget man köper där blir man missnöjd med!

Just den där mössan är jag sugen på till tjejerna här hemma,vi får se om jag kan motivera det,bland tusen andra mössor ;)



TUSEN tack för idag,så himla trevlig. Så glad för att barnen leker så himla bra tillsammans!



Hoppas partyt går kanon ikväll ;)



KRAMIS

2010-03-18 @ 18:28:03
URL: http://barbafamljen.blogg.se/
Erika

Å just ja,jag hade köpt de vita & rosa skorna =) Men dom är lika fina båda,å rött å rosa går ju såå himla bra ihop,är snyggt som tusan =)

2010-03-18 @ 18:29:19
Erica Månsson

jag röstar för dom röda kavaten. Tänker mest på att dom håller sig fina längst så som barn springer omkring.



kram

2010-03-18 @ 20:10:48


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0